pondělí 5. ledna 2015

Nedočteno: Prosinec

Před dvěma lety mě zaujal jeden článek na Martinus.sk o tom, jakým způsobem autorka dokáže i při svém nabitém denním režimu přečíst strašně moc knih. Hned první bod byl to, že nedočítá knihy, které ji nezaujmou, a pod to se musím podepsat! Moc mě potěšilo, že to dělá i někdo jiný, protože já jsem se za to vždycky hrozně styděla (a taky mi těch knížek bylo docela líto, chudinky nedočtené). Mám s tím problém pokaždé, když dočtu jednu knihu a rozhoduju se, co začít číst jako další. Někdy rozečtu a odložím i pět knih, než najdu nějakou, která je hodna mé pozornosti a mého času. Každý měsíc bych vám tedy chtěla ukázat, co všechno jsem načla a nedočetla, protože mě to prostě nezaujalo natolik, abych se do toho pustila.

Patrick Ryan - Jak jsem vyhrál válku
Počet přečtených stran: 6%

Neříkám, že byla úplně špatná, ale spíš ve špatný čas na špatném místě. Až budu mít tu pravou náladu, tak si ji znovu vezmu do ruky, ale momentálně mě vůbec nechytla. Ani mi nepřišla moc vtipná (na to, jak mi ji popisoval otec, který z ní byl nadšený), ale taky je pravda, že jsem se nedostala dál než za první dvě kapitoly. Určitě se k ní někdy vrátím, ale kdo ví kdy.

Zdroj: bux.cz



Gillian Flynn - Zmizelá
Počet přečtených stran: 32

Možná jsem čekala trochu víc od mezinárodního bestselleru. Nebo jsem prostě rozmazlená Kingovými psychopaty, že mi tohle nepřišlo zas tak dobré. Manželovy části mi přišly k uzoufání nevýrazné, ničím mě nezaujaly, a manželčiny části mě neuvěřitelně vytáčely. Bylo to hloupé, hloupě napsané, a i když jsem viděla film a vím, jakou roli to v příběhu má, tak se mi to nečetlo o nic líp. Měla jsem z toho stejné pocity, jako z Anny Kareniny - ženská postava tak nepříjemná, že ji odmítám podporovat čtením jejího příběhu.

Zdroj: bux.cz



William Shakespear - Hamlet
Počet přečtených stran: tak maximálně 2 (jo, jsem slaboch)

Shakespeara prostě preferuju v divadelní formě. Každý odstavec jsem si musela číst dvakrát, třikrát, abych ho pochopila, což mě po chvíli začalo unavovat a nudit. Jsem barbar, ale tohle fakt nešlo, radši si pustím nějakou BBC inscenaci s Cumberbatchem nebo Hiddlestonem.

Zdroj: twitter.com/CC_Sherlocked

Žádné komentáře:

Okomentovat